Monday, November 30, 2009

رامیاد یک طرف خالخالی

پس از تحقیقات فراوان و دیده شدن دیوسلول های چند هستهای مخصوص با انکلوزیون های درون هسته ای در ما حصل خراش ویزکول های جوان یا بیوپسی دلالت بر وجود ویروس زونا ویاهرپس در اینجانب دارد
اینایی که گفتم رو از خودم نگفتم که...
از کتاب عفونی سسیل دکتر عبیدی صفحه 228 گفتم...البته اول 20 دقیقه به اسم های توی کتاب می خندیدم ولی بعد دیدم پدر گرامی چپ چپ داره نگاه میکنه دیگه نخندیدم
در همین کتاب در ادامه نوشته شده... برای آبله مرغان یا زونا هیچ گونه درمان اختصاصی در دسترس نیست !!! و درمان علامتی و معطوف به تسکین ناراحتی های موضعی و مهار کردن عفونت های ثانویه است
البته کتاب یکمی قدیمیه
این روز ها هر کی به من زنگ میزنه یا باهام چت میکنه میگه: تو بچگی مگه آبله مرغون نگرفتی؟!!
که لازمه عرض کنم اینجوری که من فهمیدم کسایی زونا میگیرن که قبلا آبله مرغان گرفتن و این ویروس به حالت خفته در بدنشون وجود داره و وقتی بدن از لحاظ عصبی دچار افت میشه این ویروس فعال میشه و به اعصاب حمله میکنه
اونایی که رشته تجربی خوندن الان دارن قاه قاه به این نوشته های من می خندن ولی خب به هر حال یه مهندس در همین حد از ویزکول و زونا سر در میاره دیگه
خلاصه دکتر بهم گفت : یه 5 روزی سر کار نرو و بمون خونه...باید ریلکس باشی و نباید عصبی بشی و این دم آخری هر درخواستی داری به اطرافیان بگو و بگو که باهات مخالفت نکنن
منم دیدم بالاخره مسئله مرگ و زندگیه...یه لیست از دوست و آشنا نوشتم و درخواست هامو آماده کردم
میدونم الان داری میگی یه زونا گرفته چقدر خودشو لوس میکنه و فیس بوک و بلاگ و همه جا داره جار میزنه..
همینی که هست... خیلی هم دلت بخواد
:D :D

انشالا هیچ وقت تو زندگیتون خال خالی نشین


کمپوت هفته : کمپوت سالاد میوه
آهنگ هفته : آهنگ خاطرات از 0111
رستوران منتخب هفته : بابی ساندز .. ساندویچ برگر گردویی
مدل ریش هفته : پرفسوری پر پشت
هله هوله هفته : کروک _ در تندیس خوردم هفته پیش خوشمزه بود
paranormal activity : فیلم هفته


2 comments: