Sunday, November 8, 2009

پیچ اول از پیچ پیچی جدید

خب بازم من وقت خالی پیدا کردم و هوس کردم باز بنویسم
خب حالا چی قراره بنویسم؟
اینجا افکار پیچ پیچی من قراره نوشته بشه. پیچ پیچی هم یعنی اینکه نوشته هام کلا ربطی به هم نداره و در مورد هر چیزی و هر کس و هر موضوعی می نویسم
لازم به ذکر است که بلاگ اینجانب سیاسی نیست اما سیاست و شوخی با سیاستمداران را دوست دارد
آهان راستی تو بلاگ های قبلی بعضی مواقع یه آدمی بود به نام رامیاداموس که پیش گویی میکرد ،اینجا هم باز گهگاهی پیش گویی میکنه
و البته هر دفعه هم یه سری چیز منتخب اعلام مینمایم مثل آهنگ و شی و شعار و ماشین و لباس و ... همینطوری
و آآآآما بحث پیچ پیچی امروز
بنده امروز چون 2 ساعت تو ترافیک بودم گفتم هویجوری راجع به ترافیک بنویسم
ماها عادت کردیم یه ساعت صبح و یه ساعت بعد ظهر هر روز تو ترافیک بمونیم
چون به مرور هی بدتر شده به چشممون نمیاد و یه چیزه عادی شده برامون ،البته گاهی اوقات اگه پلیس جای چراغ راهنما وایسه که دیگه ایفتیضاح میشه
یادمه یه دوستی بعد از 8 سال از خارج اومده بود و باور نمی کرد که چقدر واسه همه عادیه اینکه خب ترافیکه دیگه 1 ساعت طول میکشه برسیم خونه
واقعا جالبه که مثلا ما 8 ساعت میخوایم بیرون کار کنیم 2 ساعت رفت و آمدمون طول میکشه
و برامون عادیه
خب ازاین غر غر کردن ها اگه بگذریم
میرسیم به اینکه حالا چه کنیم؟
بنده یه راه حل پیچ پیچی دارم واسه ترافیک کاملا غیر عملیه
اونم اینه که یه روز وسط هفته رو به صورت رندوم تعطیل کنن اونوقت چون مملکت گل و بلبل هست بین التعطیلین تعطیل میشه و طبق معمول نصف مملکت میرن مسافرت
در این صورت اون نصف بقیه میرن به کاراشون میرسن
هفته ی بعد اونیکی نصفه بره مسافرت و بقیه به کاراشون برسن
باور کنید بازدهی مملکت بیشتر میشه
بله میشه
نمیشه؟


آهنگ منتخب ایندفعه: مستم و مستم ، جردن رو بستم (از برادر اشکین ملودی)
شی منتخب ایندفعه : مگس کش
شعار منتخب ایتدفعه: بسیجی واینسا ، امروز ناهار نمیدن

4 comments:

  1. ورود پیچ پیچ ناکتون رو به دنیای پیچ پیچی تبریک و تهنیت می پیچانم

    ReplyDelete
  2. delam vase neveshte haye hamishe pich pichit tang shode bud , badi facebook ine ke blog nadare !
    kheili miss u !!

    ReplyDelete
  3. voroode pichidatun ro tabrik migam :P
    nane jaan, font in blog-et ro yek kam bozorg tar kon! cheshm o chaal namoonde baraam ke pesaram!! :D

    ReplyDelete