Friday, November 27, 2009

اردک آبی

خب بالاخره فرصت شد یک بار راجع به اردک آبی بنویسم
الان 4 سالی از اولین ورود من به اردک آبی یا به قولی اعتیادم به اردک میگذرده
بسیار خاطره دارم از خود رستوران و آدم هایی که باهاشون اونجا رفتم
خیلی از اون آدم ها رو دیگه ندیدم و احتمالا هم نبینم و خیلی های دیگه رو که اولین بار تو اردک دیدم هفته ای دو سه بار میبینم
البته که بنده شکمو هستم و شکمو ها را دوست دارم و یکی از دلایلی که اردک را نیز دوست میدارم خاصیت شکمو جذب کنی آن می باشد
اکثر آدم هایی که اونجا میان شکمو هستن و این خودش به آدم یه حس خوب میده که پیش شکمو ها نشستی و داری غذا میخوری
چند وقت پیش اتفاقی متوجه شدم که خیلی از دوستام منو با اردک میشناسن و حتی برعکس... اردک آبی رو با رامیاد میشناسن
شاید اگه یه روز خیلی پول دار بشم اولین چیزی که میخرم 2 دنگ از اردک آبی باشه
خب دیگه بیش از این نمیتونم بنویسم چون رویای اردک منو گرفته و الانه راه بیفتم سمتش
روزگارتان آبی از نوع اردکیش

آهنگ پیشنهادی این هفته: فریب از حامد نیک پی
رستوران پیشنهادی: خب معلومه
هله هوله هفته : شکلات تلخ هیس
میوه پیشنهادی : گریب فروت

2 comments:

  1. هدیه مورد علاقه ات رو یافتم...



    هیس رو خیلی خوب اومدی جای من تو شرکت خالی چایی بیاری نه بیارم نه بیاره با هیس تلخ بخوریم

    ReplyDelete
  2. ordak soboone ham mide?
    zang bezan jaa reserve kon! :D

    ReplyDelete