Monday, March 1, 2010

اسيد بوريك

چند روزبود كه تو بالاترين مرتب لينك درست كردن آتيش سبز رو مي ديدم
همه نوشته بودن اگه يه قاشق اسيد بوريك رو با الكل صنعتي قاطي كنيد همه چي حله و ميشه باهاش آتيش سبز درست كرد
پيشنهادش خوب بود اما آخه ملت از كجا اسيد بوريك پيدا كنن؟
گفتم اينم مثل همون قضيه بادكنك سبز و گاز هليوم ميشه
!!!تا اينكه يه لينك ديدم كه نوشته بود بريد عطاري و بگيد اسيد بوريك مي خوام... اكثرا دارن
پودر سفيد رنگه
!!!اين يكي لينك آدرس چند تا عطاري رو هم نوشته بود و اضافه كرده بود اگه پرسيدن واسه چي ميخواي بگو واسه خشك كردن پروانه
از قضا يكي از اين عطاري ها هم در تجريش بود . منم انگيزه پيدا كردم برم ببينم ميشه اين اسيد بوريك پيدا كرد يا نه
...خلاصه رفتم عطاري و به فروشنده گفتم آقا اسيد بوريك مي خوام...براي خشك كردنه
كه فروشنده يه خنده اي كرد وحرفم رو قطع كرد و گفت: بله مي دونم ..واسه خشك كردن پروانه مي خواي
..چند بسته؟
دوبسته
فروشنده از همون جلوي دخل دو بسته داد ...كاملا مشخص بود اينقدر تقاضا زياد شده كه بسته ها رو آورده جلوي دخل گذاشته
بسيار شادمان گشتيم كه ملت چقدر پايه ي خشك كردن پروانه هستن
اونم توي زمستون كه مي دونيد پروانه ها بسيار زياد مي باشند
خلاصه من خونه آزمايشش كردم
موفقيت آميز بود
هر كي پايه خشك كردن پروانه در چهارشنبه سوري است كافيه به من اطلاع بدهد تا براش اسيد بوريك بخرم
در ضمن من كه از حالا دنبال چهارشنبه سوري هستم كه جا برم .. هنوز هيچ جاي جز ول گشتن در خيابون پيدا نشده اگه جايي
.سراغ دارين و ميشه همراه ببريد من رو هم با خودتون ببريد
سرگرمي هفته: خشك كردن پروانه
نوشيدني منتخب : شير نسكافه
موزيك منتخب : ساسي مانكن _شيش و نه
ورزش منتخب : فيس بوك
رييس جمهور منتخب : مير حسين

7 comments:

  1. bia ekbatan ;-)
    ama tazmin nemikonam zendeh bemuni! lol!

    ReplyDelete
  2. manam 4shanbe sury mikhaaaaaaaam :((

    ReplyDelete
  3. like it :))
    nemishe ye varzeshe kam taharok tar montakhab baashe?? :-B

    ReplyDelete
  4. مثل پارسال نری یه ترقه هایی بخری که روشن نشده گلاب به روتون بچسه؟!؟! :))

    ReplyDelete
  5. mozhgan jan havaset bashe oonja age bi ejaze atish roshan koni mian atisho khodeto khamoosh mikonan :D
    badam canada ke pore iranie ye 4shanbe soori begirid dige
    emsal ke kolan khameneyee soozie :d

    setareeee az to baeede ... mesle man har rooz varzesh kon dige :D

    ReplyDelete
  6. raasti haalaa ke link-e aahang haa ro nemizaari hadeaghal esmeshun ro dorost benevis! man hey gashtam donbaale 6&9 va aakharesh fahmidam ye esme dige daare! cheraa vaghte mardom ro talaf mikoni aaghaaye ramyadnejad?!! :D

    ReplyDelete
  7. akh akh bebakhshid hey yadam mire az dafeye bad linkesham mizaram :D

    ReplyDelete