Wednesday, March 24, 2010

89

امسال عید با حس بهتر و دید خوش بینانه تری شروع شد و سال تحویل بسیار حال خوبی داشتم
البته تعطیلات امسالم آب رفته و به جای 13 روز شده 7 روز و تا اینجا هم تعطیلات کسل کننده ای بوده و من اصلا ازش استفاده نکردم
یه سفر یکی دو روزه حالمو جا می آورد که نشد برم
پدر بزرگم وقتی بچه بودم بهم می گفت : توآرام نداری بچه
جدیدا خیلی به این جمله دارم فکر میکنم و به این نتیجه رسیدم که راست میگفت
در بهترین حالت نصف روز میتونم سر خودمو با یه چیزی گرم کنم و خونه بمونم بعدش حتما باید بیرون برم یه کاری بکنم .
اگه هیچ کاری پیدا نشه میرم تندیس شلوار جین ها رو نگاه می کنم
داشت یادم میرفت ...امسال سال منه سال ببر
انشالا در سال جدید درست حسابی ورزش کنم و یه دختر خوب هم پیدا بشه


شی مود علاقه :بالش خنک
آهنگ پیشنهادی : ماه پیشانو از دریا دادور
http://www.4shared.com/get/214534099/f2e7d3c2/Mah_Pishano_-_Darya_DadvarwwwN.html

1 comment: